למה השירות הזה חשוב?

חברות נדרשות לעיתים קרובות לדווח על פעילותן ומדדיהן על ידי הלקוחות שלהן או עקב דרישות רגולציה. בנוסף, צרכי שיווק ויחסי ציבור בדרך כלל מניעים חברות לפרסם את פעילות הקיימות שלהן. ישנן מאות מסגרות שונות לדיווח וגילוי כגון CDP, GRI, SASB, TCFD, SBT, EcoVadis, CBAM, שאלון מעלה, דיווח ציי רכב, מנגנון דיווח וולנטרי, סקר סיכוני אקלים ועוד. יש מקרים שבהם יש צורך בגילוי/ דיווח ספציפי, כמו שאלון מלקוח.

השירות שלנו

למומחים שלנו ניסיון רב בעבודה על פי דרישות מסגרות דיווח כלליות או דרישות לקוח ספציפיות. נוכל להדריך ולסייע לארגון בבחירת מסגרות הדיווח הרלבנטיות לארגון ובליווי התהליכים הנדרשים לצורך עמידה במסגרות אלה.

תוכן השירות:

  • הגדרת היקף הפרויקט והמסגרת הרלוונטית (או המסגרות הרלוונטיות)
  • לפני בחירת הFramework, ניתן לערוך בנצ'מרק (מגמות גלובליות, שיטות עבודה מומלצות, רגולציה רלוונטית, חברות מובילות בסקטור, לקוחות, מתחרים וכו')
  • דיווח בהתאם למסגרת שנבחרה
  • תקשורת ושיווק – פנימית וחיצונית (בשיתוף עם צוות יחסי ציבור/שיווק).