למה השירות הזה חשוב
הנהלת רשתות בתי קפה ובתי אוכל מעוניינות לספק ללקוחותיהן שירות מצוין ולשמור על איכות ובטיחות המזון המוגש בסניפים. כך תבטיח ההנהלה שמירה על בריאות הלקוחות, על הסטנדרטים של הרשת ועמידה בדרישות משרד הבריאות. עבור בתי אוכל עם סניפים רבים, המשימה הזאת עשויה להיות מאתגרת. הן בגלל פערי ידע והן לאור פריסה רחבה של הסניפים ברחבי הארץ והקושי לעקוב אחר המתרחש בהם.
השירות שלנו
חברת שר יעוץ והדרכה מציעה שירות בקרות בסניפי הרשת, על מנת לשקף להנהלה תמונת מצב אמיתית ועדכנית על כל סניף בנפרד ועל מצבה הכללי של הרשת.
התהליך המשותף עם בית האוכל כולל בניית דוח הכולל את דרישות משרד הבריאות, ידע וניסיון שנצבר בחברתנו לאורך השנים ודרישות ספציפיות של הלקוח. במקביל תבנה תוכנית ביקורים בסניפי הרשת, תוך התחשבות בסוגי הסניפים והפריסה הגיאוגרפית שלהם. נציג מטעמנו, בעל ההכשרה והידע הנדרשים יגיע לכל סניף בנפרד וימלא דוח.
הדוח בנוי בצורה אחידה וברורה ומכיל את כלל האינפורמציה שנצפתה בביקור כולל פערים, הערות מרכזיות, ציון בכל סעיף וציון כללי ותמונות שצולמו בזמן אמת. כל דוח ישלח לגורמים הרלוונטים שיוגדרו תוך עד 48 שעות ממועד ביצועו. כלל הדוחות מרוכזים תחת אותו מאגר מידע אליו הלקוח חשוף. במאגר המתקדם ניתן לבצע פעולות רבות הכוללות פילוחים על פי ביצועי סניפים לאורך זמן, חלוקה לפי אזורים גיאוגרפים או לפי מנהלי אזור, וביצועים של כלל הרשת.
הכלי הזה שמאפשר להנהלת החברה לראות תמונה אמיתית של ביצועי הסניפים לאורך זמן, לעקוב ולשמר רמת איכות גבוהה בכלל הרשת ולגשר על הקושי הגיאוגרפי.
תכולת השירות:
- מיפוי סניפים על פי קטגוריות רלוונטיות להנהלה ולדרישות החוק, במסגרת זו ייבחן אופי והיקף הפעילות בכל סניף
- בניית תוכנית בקרה לכל סניף תוך התחשבות בצרכים ובציפיות ההנהלה
- הכנת רשימת תיוג המפרטת את הנושאים אשר יסקרו בכל ביקור ומפתח ציונים שישקף את מידת העמידת הסניף בדרישות שהוגדרו
- לכל ביקור יכתב דוח המסכם את עיקרי הממצאים ופירוט כלל ממצאי הביקור
- יבוצעו ניתוחים סטטיסטים שיאפשרו השוואה בין ביצועי כל סניף לאורך זמן ואל מול כלל הרשת