
פוד-טק
יצור, שיווק ומכירה של מזון מצריכים עמידה בדרישות הרגולטוריות בשוק היעד הספציפי, במיוחד כאשר מדובר ברכיבי מזון חדשניים, טכנולוגיות חדישות או שימוש בחומרים/ציוד שלא נעשה בהם שימוש קודם לכן.
קרא עוד
קרא עוד
בשנים האחרונות הן הצרכנים והן המשקיעים שמים דגש על ההשפעות הסביבתיות השונות שיש למוצר. כפועל יוצא של הבנה זו, פותחה מתודולוגיית LCA - Life Cycle Assessment. שימוש מושכל במתודולוגיה זו יהווה כלי לסטרטאפ לקביעת אסטרטגיית פיתוח מוצר סביבתי יותר וגם לקביעת אסטרטגיה שיווקית, הן מול הלקוח והמשקיעים.קרא עוד